MORES posredništvo, prodaja in poslovno svetovanje
Tomaž Alojzij Czerny s.p.
Šujica 82
1356 Dobrova / Slovenia
Tel.: 05 914 9135
e-mail: info@mores.si
www.mores.si
gsm:+386 41 589 551

MATIČNA ŠT.: 3901963000
DDV ŠT.:
SI21094217
TRR IBAN:
SI56 3500 1000 1423 969
BKS bank

 

Kontaktirajte nas

Contact Us

Prosimo, da izpolnite kontaktni obrazec. Odgovorili Vam bomo v najkrajšem mogočem času.


S potrditvijo soglašam, da se pridobljeni podatki uporabljajo za potrebe mojega povpraševanja.




NAKUP IN POGOJI POSLOVANJA
KDO SMO
Dolgo ime: MORES posredništvo, prodaja in poslovno svetovanje
Tomaž Alojzij Czerny s.p.
Kratko ime: MORES Tomaž Alojzij Czerny s.p.
Naslov: Šujica 82, 1356 Dobrova, Slovenija
Tel: 05/914-9135, Gsm: 041/589-551
Email: info@mores.si
Spletna stran: www.mores.si
Matična št.: 3901963000
Identifikacijska št. za DDV: SI21094217, smo zavezanec za DDV

Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne strani MORES so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo, Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporocil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno stranjo www.mores.si upravlja MORES Tomaž Alojzij Czerny s.p. (v nadaljevanju 'MORES'). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani, pravice uporabnika ter poslovni odnos med MORES in potrošnikom.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogocajo hitro in ucinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene znacilnosti blaga oziroma storitev (vkljucno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo in cene
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se lahko ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro. Vse cene so v EUR in vsebujejo 22% DDV, če ni ob izdelku izrecno zapisano drugače.
Izdelki, ki jih MORES nudi po znižanih/akcijskih cenah veljajo do razprodaje zalog oz. do datuma, označenega ob izdelku.
Cene veljajo enako za vse uporabnike spletne strani MORES.
Naročila sprejemamo po elektronski pošti info@mores.si ali preko kontaktnega obrazca na spletni strani. Po isti poti ali telefonsko smo dosegljivi tudi za vse dodatne informacije o izdelkih. Kupoprodajna pogodba med MORES in potrošnikom je sklenjena v trenutku, ko MORES potrdi naročilo (potrošnik prejme
elektronsko sporocilo o statusu 'naročilo potrjeno'). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in zavezujoči tako za MORES kot za potrošnika.

Načini plačila
MORES omogoča naslednje načine plačila:
• plačilo po povzetju – preko dostavne službe GLS ali Pošte Slovenije po trenutno veljavnem ceniku. Pošiljanje je brezplačno pri naročilih nad 100€.
• z nakazilom na TRR MORES po ponudbi/predračunu
Za več informacij o dostavi nas pokličite na 041/589-551 ali nam pišite na info@mores.si.

Dostava
MORES bo blago oziroma storitev odpremil v najkrajšem možnem času, oziroma dogovorjenem roku. Izdelki, ki so v trenutku naročila na zalogi, bo MORES odposlal v 1-3 delovnih dneh od prejema naročila. Za izdelke, ki v trenutku naročila niso na zalogi, bo potrošniku sporočil datum dobave.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si MORES pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko narocilo izpolnil bolj ucinkovito.

Brezplačna dostava
Brezplačna dostava velja za vsa naročila nad vrednosjo 100€. Brezplačna dostava velja tudi za nekatere artikle (akcijski paketi), kar je jasno označeno ob izdelku.

Varnost osebnih podatkov

MORES uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zašcito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
MORES se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. MORES bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki ne bodo predani drugim nepooblašcenim osebam.

Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, ce temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporocila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– jasno označene različne akcije, promocije in druge tržne oblike,
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.c clenu ZVPot) pravico, da v 14 dneh ponudniku na elektronski naslov (info@mores.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroci podjetju ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
• Po prejemu blaga ponudnik potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
• Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini in embalaži, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
• Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Ponudnik opravi vračilo plačila v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Razen, če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri teh pogodbah:
• o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
• o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

Obrazec za vračilo artiklov bo potrošnik prejel v najkasneje dveh delovnih dneh na podlagi zahteve na e-poštni naslov: info@mores.si . Na obrazcu so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se potrošnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko potrošnik kontaktira MORES na info@mores.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Reklamacija
Potrošnik lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Potrošnik lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko potrošnik, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, ali vračilo kupnine.
V slednjem primeru lahko potrošnik kontaktira ponudnika na info@mores.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo o postopku.

Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri GLS oz. Pošti Slovenije. V tem primeru se potrošnik najprej obrne na MORES po elektronski pošti info@mores.si, ki da kupcu v najkrajšem možnem času podrobnejša navodila. Potrudili se bomo, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in dolociti osebo, s katero se, v primeru težav, potrošnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mores.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obvešcal o poteku postopka.
MORES se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodišcem. Zato si MORES prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za vsa dodatna vprašanja vas vabimo, da nas pokličete na 041/589-551 ali nam pišete na info@mores.si


Prikaži večji zemljevid