POGOJI POSLOVANJA

KDO SMO
Dolgo ime: MORES posredništvo, prodaja in poslovno svetovanje
Tomaž Alojzij Czerny s.p.
Kratko ime: MORES Tomaž Alojzij Czerny s.p.
Naslov: Šujica 82, 1356 Dobrova, Slovenija
Tel: 05/914-9135, Gsm: 041/589-551
Email: info@mores.si
Spletna stran: www.mores.si
Matična št.: 3901963000
Identifikacijska št. za DDV: SI21094217, smo zavezanec za DDV

Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne strani MORES so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo RS, predvsem z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS, Direktive o elektronskem poslovanju, Splošne uredbe o varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno stranjo www.mores.si upravlja MORES Tomaž Alojzij Czerny s.p. (v nadaljevanju ‘MORES’). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani, pravice uporabnika ter poslovni odnos med MORES in potrošnikom.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

k.) Besedilo splošnih pogojev bo stalno na voljo na https://mores.si/pogoji-poslovanja/

Naročilo in cene
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se lahko ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro. Vse cene so v EUR in vsebujejo 22% DDV, če ni ob izdelku izrecno zapisano drugače. V košarici je prikazan tudi strošek pošiljanja glede na težo pošiljke z vključenim 22% DDV.
Izdelki, ki jih MORES nudi po znižanih/akcijskih cenah veljajo do razprodaje zalog oz. do datuma, označenega ob izdelku.
Cene veljajo enako za vse uporabnike spletne strani MORES.

Postopek nakupa
Po izbiri izdelkov stranka s klikom na povezavo »Dodaj v košarico« izdelek doda v nakupovalno košarico. S klikom na nakupovalno košarico lahko kupec spremlja vsebino nakupovalne košarice (izdelke, količina, cena, skupen znesek nakupa). S klikom na »Nadaljuj z nakupovanjem« se lahko vrne nazaj v spletno trgovino in dodaja izdelke. V nakupovalni košarici lahko spreminja število izdelkov ali jih odstrani iz košarice. Košarico se posodablja s klikom na »Posodobi košarico«.

Nato nadaljuje s klikom na »Nadaljuj na blagajno«, izpolni polja o podatkih plačnika in načinu plačila, označi, da se strinja s pogoji poslovanja in plačilom. Ko konča, klikne na povezavo »Kupite sedaj«. Na ekranu se izpiše obvestilo o prejemu naročila.

Po zaključku nakupa
Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov, ki ga je vpisal v naročniški obrazec. Kupoprodajna pogodba med MORES in potrošnikom je sklenjena v trenutku, ko MORES potrdi naročilo (potrošnik prejme elektronsko sporočilo o statusu ‘naročilo potrjeno’). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in zavezujoči tako za MORES kot za potrošnika. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

V primeru, da kupec po nekaj urah ne dobi obvestila o naročilu, naj pogleda v ostale poštne predale. V kolikor obvestila ne najde, naj pa pokliče po telefonu ali pošlje e-sporočilo.

Za nejasnosti in dodatna pojasnila pri postopku nakupa lahko kupec kontaktira ponudnika (vsak delovnik od 16.00 do 21.00, telefon: 041 589 551).

Naročila sprejemamo tudi telefonsko na št. 041 589 551, po elektronski pošti info@mores.si ali preko kontaktnega obrazca na spletni strani.

Načini plačila
MORES omogoča naslednje načine plačila:
• plačilo po povzetju – preko Pošte Slovenije ali kurirske službe po trenutno veljavnem ceniku. V tem primeru lahko nastane dodatna storitev, ki jo pošta zaračuna za strošek povzetja.
• po predračunu z nakazilom na TRR
• plačilne kartice preko aplikacije Stripe

Pri posameznih izdelkih, predvsem kataloška prodaja pa so načini plačila omejeni. Možni načini so prikazani v košarici glede na izdelek.

Dostava
MORES bo blago oziroma storitev odpremil v najkrajšem možnem času, oziroma dogovorjenem roku. Izdelki, ki so v trenutku naročila na zalogi, bo MORES odposlal v 1-3 delovnih dneh od prejema naročila. Za izdelke, ki v trenutku naročila niso na zalogi, bo potrošniku sporočil datum dobave.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je POŠTA SLOVENIJE, vendar si MORES pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Strošek poštnine vsebuje tudi strošek Pošte za pazljivejše ravnanje.

Varnost osebnih podatkov
MORES uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
MORES se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. MORES bo osebne podatke: ime in priimek, naslov, telefonske številka, e-mail, uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila. Uporabnik strinjanje potrdi s sprejetjem splošnih pogojev ob naročilu. Za pošiljanje informativnih novic pa je potrebna dodatna potrditev uporabnika. Na zahtevo uporabnika se lahko kadarkoli potrditev prekliče, v tem primeru Mores vse podatke uporabnika takoj izbriše iz baze.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh ponudniku na elektronski naslov (info@mores.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
• Po prejemu blaga ponudnik potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga preko Pošte Slovenije. V kolikor blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti pa strošek kurirske službe oz. drugega načina prevoza.
• Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni obliki, količini in embalaži, razen če je izdelel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. V primeru, da je bila litoželezna posoda nepravilno uporabljena, posledično pa se je vsebina prijela – zažgala, je vračilo nemogoče, saj je izdelek poškodovan.
• Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun v kolikor želi prejeti vrnjeno plačilo na transakcijski račun. Ponudnik opravi vračilo plačila takoj, ko je mogoče oz.v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe ter vrnitvi blaga.

Razen, če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri teh pogodbah:
• o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
• o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

Obrazec za vračilo izdelkov bo potrošnik prejel v najkasneje dveh delovnih dneh na podlagi zahteve na e-poštni naslov: info@mores.si . Na obrazcu so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se potrošnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Garancija
MORES pri garancijski politiki sledi zakonodaji. Navodila za uporabo izdelkov so objavljena na spletni strani izdelka ali pa so priložena k izdelku. Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. V kolikor ima izdelek garancijo, je informacija o garanciji navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka.
Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko potrošnik kontaktira MORES na info@mores.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Reklamacija
Potrošnik lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Potrošnik lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko potrošnik, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, ali vračilo kupnine.
V slednjem primeru lahko potrošnik kontaktira ponudnika na info@mores.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo o postopku.

Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije oz. kurirski službi, ki je pošiljko dostavila. V tem primeru se potrošnik najprej obrne na MORES po elektronski pošti info@mores.si, ki da kupcu v najkrajšem možnem času podrobnejša navodila. Potrudili se bomo, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, potrošnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mores.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
MORES se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si MORES prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki je dostopna na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Za vsa dodatna vprašanja vas vabimo, da nas pokličete na 041/589-551 ali nam pišete na info@mores.si